wtorek, 26 lipca 2011

54. Ogłoszenie

1. Dostaję dużo maili z prośbą o podanie linków do blogów wymiankowych partnerów. Postanowiłam napisać jedną wiadomość do wszystkich. Niestety nie mogę ich podać, bo to zepsułoby całą zabawę. Przygotowana paczuszka ma być niespodzianką dla drugiej osoby i niech tak pozostanie. Specjalnie wysłałam tylko dane adresowe.

2. Proszę wszystkie dziewczyny o informowanie mnie o wysłaniu i otrzymaniu paczki. Najlepiej jak będziecie posiadały potwierdzenie wysyłki. Rozumiem, że to tylko zabawa, ale trzeba podejść do tego uczciwie.Mam nadzieję, że nie będzie nieprzyjemnych sytuacji. Zdarza się również tak, że paczka, która została wysłana nie dotarła do drugiej osoby (problemy z pocztą, itp.). W takiej sytuacji najlepiej jest mieć potwierdzenie nadania.

3.Zawartość paczuszek, które otrzymamy i wyślemy proszę opublikować na blogach dopiero wtedy, gdy dotrą do wymiankowego partnera, aby nie zepsuć niespodzianki.

4. Mam nadzieję, że wszyscy zrozumieli ten mój bełkot. Przepraszam, że tak chaotycznie, ale dzisiaj jestem już strasznie zmęczona i chyba pójdę się położyć spać. Nie chciałabym też, żeby ktoś mnie źle zrozumiał. Nie zakładam z góry, że ktoś będzie chciał oszukiwać, bo wtedy organizacja takiej wymianki nie miałaby najmniejszego sensu. Chodzi mi o to, że w życiu zdarzają się różne nieprzewidziane sytuacje, na które nie mamy większego wpływu. Zorganizowałam wymiankę bo chcę, aby każda z Was z uśmiechem na twarzy otwierała paczuszkę, którą przyniesie listonosz, z podekscytowaniem zaglądała do środka i z wielką dumą prezentowała blogowym koleżankom jakie cudeńka dostała. :)

Życzę wszystkim miłych snów i spokojnej nocy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz