poniedziałek, 18 lipca 2011

48. Wakacyjnie :)

Nie wiem jakim cudem, ale przeoczyłam 3 kolorki muliny i teraz nie mogę skończyć tygryska. Może dzisiaj kupię i od razu skończę hafcik. Na razie tygrysek wygląda tak:



A i dzisiaj przyszedł listonosz i przyniósł mi kolejne książki do mojej ukochanej kolekcji :)
Nie mogę się na nie napatrzeć. Już wszystkie wygłaskałam po kilka razy :)



Uwielbiam książki Grishama. Po prostu kocham tego autora :)

A co poza tym?? Troszkę leniuchowaliśmy wczoraj :)
To moi kochani chłopcy:)






Wymianka - organizacyjnie.

Bardzo proszę wszystkie osoby, które mają ochotę wziąć udział w wymiance o przysyłanie na mój adres mailowy swoich danych adresowych. Niektóre osoby o tym zapominają :)

Spośród wszystkich osób, które zgłoszą się do wymianki wylosuję jedną, która dostanie ode mnie prezent niespodziankę :)

Jeszcze raz gorąco zachęcam do wzięcia udziału w wymiance - bezinteresowne obdarowywanie innych to wspaniała cecha.

1 komentarz: