piątek, 2 września 2011

65. A ja znowu się chwalę :)

Straszna ze mnie chwalipięta, ale myślę, że jest czym :) Wygrałam Candy organizowane w Przystani Filis :)
To była moja pierwsza wygrana i dlatego tak bardzo się ucieszyłam. Zobaczcie co dostałam :)



Baaaardzo podoba mi się ten naszyjnik :) Nie wiedziałam, że będzie w paczuszce. Agnieszko jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :*

Co poza tym? Pracuję nad metryczką. Jest już tyle:



Na koniec tak trochę smutno... Byłam ostatnio w ZOO z moimi chłopcami. To powinna być wesoła wyprawa, ale nie dla mnie. Nigdy nie mogłam zrozumieć i już pewnie nie zrozumiem, dlaczego zwierzęta zamyka się w klatkach. One wyglądają na takie biedne. Jeżeli udzie chcą sobie pooglądać dzikie zwierzęta to niech się wybiorą do Afryki czy Australii, a nie łapią i zamykają je w klatkach. Wiem, że to co napiszę teraz jest trochę brutalne, ale ludzi też powinno się łapać, zamykać w klatki i zostawiać w buszu jako okazy do oglądania dla małp. Może jakaś małpa by się zlitowała i dała banana. Popatrzcie sami:



5 komentarzy:

  1. piękny ten naszyjnik :) ślicznie Ci idzie ta metryczka :) zazdroszczę talentu :) i słodki lew mój znak zodiaku więc uwielbiam lwy :) no niestety tak jest .... a do tego nie w każdym zoo nawet je dobrze traktują , bo w niektórych nie dość ,że są w klatkach to jeszcze są źle traktowane ... chociaż nieraz dzięki właśnie zoo zagrożone gatunki są rozmnażane i dzięki temu niektóre przetrwały do dzisiaj :) taki mały pozytyw żeby nei było Ci tak smutno , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwierzęta w ZOO zawsze mnie przyprawiają o smutek dlatego też staram się nie odwiedzać takich miejsc. Gratuluję wygranej - śliczne rzeczy:) A metryczka pozazdrościć talentu:) Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zoo też zawsze było koszmarem, ale czasami jest to jedyna szansa, by te zwierzęta przeżyły, a nie gineły z rąk kłusowników właśnie w takiej dzikiej Afryce... co prawda liczy sie jakość, a nie długość życia, ale czasami jest to jedyne wyjście... Co innego, ze te nasze rodzime zoo (czy istnieje liczba mnoga od słowa zoo? Bo chciałam jej użyć ;-)), mają opłakane warunki i to boli najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej. Piękny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Zoo się nie wypowiadam :( szkoda mi biedactw dużych i małych. Wygrane Candy jest oszałamiające, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń