sobota, 28 stycznia 2012

88. Torba na zakupy

Na początku chciałam bardzo serdecznie powitać nowych obserwatorów :)

Dzisiaj moja siostra poprosiła mnie o uszycie torby na zakupy. Jak to z siostrami bywa, oczywiście się zgodziłam :) Powstała taka oto torba...





Mój synek dzisiaj był na balu przebierańców i z tej okazji przebrał się za pirata :)


U nas jest tak strasznie zimno, że siedzę w domku i się grzeję :) Przy okazji troszkę haftuję i już niedługo pokażę Wam moje postępy przy hafcie kuchennym.

Już za kilka dni mój blog będzie obchodził swoje pierwsze urodziny :) Ten czas tak szybko leci...
Z tej okazji już niedługo na moim blogu ogłoszę Rocznicowe Candy :)

Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję Wam za wszystkie komentarze.

6 komentarzy:

  1. Torba Ci się udała, a ta dekoracja, to decu chyba?! Pirata w domu masz wspaniałego - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki pirat, chyba nikt się go nie wystraszy :)) Torba bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba świetna. Pirat widzę przeszczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torba, na pewno się siostrze spoadobała :) Z syna widzę wykapany pirat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba swietna, pirat rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń