czwartek, 9 lutego 2012

91. Seriale

Przepraszam, że tak mało piszę, ale dla mnie dzień jak zwykle za krótki :) Tworzą się nowe pomysły, które niedługo doczekają się realizacji. Jak tylko się doczekają, to od razu je zaprezentuję :) Miałam też ogłosić candy, ale to też musi jeszcze poczekać kilka dni.

A tak z innej beczki, to zostałam zaproszona do serialowej zabawy przez Kasię - Katarina79.



Zasady:
1. Zamieść logo zabawy na swoim  blogu.
2. Napisz kto Cie zaprosił.
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog.
4. Wymień (i opisz) swoje ulubione seriale.

Ja  ostatnio bardzo rzadko coś oglądam, zazwyczaj tylko wtedy, gdy siedzę i haftuję. 
Do moich ulubionych seriali zalicza się:

1. Dr HOUSE


2. TRUE BLOOD


3. LOST




Wszystkie zdjęcia zapożyczone z internetu.
Nie wiem na jakie osoby się zdecydować, dlatego zapraszam do zabawy wszystkich, którzy mają na to ochotę :) Mam nadzieję, że wybaczycie mi taką rozrzutność :)

Mam jeszcze ogłoszenie, a raczej prośbę :) Iwona (imawe) z bloga Twórczy początek w imieniu swojej córki ogłosiła akcję zbierania ostemplowanych znaczków dla wyjeżdżających misjonarzy. Jeżeli któraś z Was ma ochotę pomóc w ich  zbieraniu to serdecznie zapraszam. Z tego co wyczytałam szykuje się nagroda :) Ja już zgłosiłam chęć pomocy i nawet zaangażowałam w to mojego męża :)

Po więcej informacji zapraszam na bloga Iwony.
Każda pomoc mile widziana :)

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze, a już niedługo pojawi się tak długo zapowiadane Candy.

Pozdrawiam, Sylka.

1 komentarz: