środa, 20 kwietnia 2011

36. Misa na owoce

Dzisiaj miałam trochę wolnego czasu i postanowiłam w końcu zająć się moją starą patelnią, a dokładniej wokiem, który wyglądał tak:





Strasznie prawda?? :D
Chciałam go wyrzucić, ale wpadł mi do głowy świetny pomysł. Zrobię z niego misę na owoce :)
I tak jak wymyśliłam tak zrobiłam.

Oto efekt:







Wcześniej miałam inny pomysł, ale jak zwykle w trakcie prac zrobiłam inaczej :) Nie podoba mi się teraz spód tej misy i nie wiem jaki kolorek dobrać. Może mi coś doradzicie?? Proszę...

Spód jest w kolorze jaśniutkiego łososia z lekkimi spękaniami. Nie bardzo pasuje mi środek misy do tego spodu. Tak wygląda dół:




Bardzo proszę o jakieś pomysły. Będę bardzo wdzięczna.

2 komentarze:

  1. Efekt jak i pomysł niesamowite.Nawet przez myśl by mi nie przeszło,że można taką misę z woka zrobić.A co do spodu to mi by pasował w kolorze wiśni,ale to tylko takie moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) A ja niedawno wywaliłam woka...
    Co do koloru, to jeśli pasuje Ci do kuchni (bądz pokoju - zależy gdzie misa będzie stała), to mi jakoś pasuje czerwony spód. Może przez te róże ??

    OdpowiedzUsuń