poniedziałek, 4 kwietnia 2011

26. Wyniki Candy

Dzisiaj jest 04.04 i tak jak obiecałam ogłaszam wyniki cukierasów :)
Ta data to urodzinki mojej siostry i dlatego chciałam jej złożyć najserdeczniejsze życzenia w taki piękny dzień :)
Od dzisiaj zalicza się do grona 20- latków a to chyba najpiękniejszy okres w życiu :)

Zdrowia, szczęścia, pomyślności i niech  uśmiech, na tak pięknej twarzy, zawsze gości :)

A teraz do rzeczy. Miała być jedna zwyciężczyni ale wyszły trzy :)
Pierwszą osobą jest:

Numer siedem to mim 
Drugą osobą jest: 

Numer jedenaście to justysias7000 
justysias7000 pisze... "pierwszy komentarz, fotka jest już na moim blogu;]" 

Jest również nagroda dla osoby, która od samego początku bardzo często do mnie zagląda i zawsze zostawia miłe komentarze. Chciałam bardzo serdecznie podziękować ... Kasi. A więc trzecią osobą jest:
Katarina79 

Każda z wymienionych osób otrzyma pisankę zrobioną przez mnie, kolczyki i oczywiście coś słodkiego :)

Zwycięzcom GRATULUJĘ i dziękuje wszystkim za udział w zabawie. 
Dziewczyny poproszę o Wasze adresy, piszcie na maila: kuzniarz.sylwia@gmail. com 

W tym tygodniu postaram się wysłać wszystkie paczuszki. 

A niebawem zorganizuję następne niespodziankowe candy. 

3 komentarze:

  1. Jak się cieszę na te wyróżnienie.Dziękuję bardzo i gratuluję zwyciężczyniom.Dziękuję za zabawę,później napiszę dane na meila.Pozdrawiam wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaka miła niespodzianka:)
    Dziękuje bardzooo:)
    Pozdrawiam i już wysyłam dane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Nie mogłam być wcześniej, a tu taka niespodzianka :)
    Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń